Normativa

CONDICIONS GENERALS DE COMPRA

  • L'entrada, és personal i intransferible, disposa d'un sistema de codificació especial destinat a evitar falsificacions. Comprar l'entrada en un punt de venda no oficial pot comportar la denegació de l'accés al recinte, eximint al tercer o al punt de venda de tota responsabilitat.
  • El portador de l'entrada accepta que se li pugui demanar que presenti el passaport o document d'identitat per a verificar la seva identitat en el moment de canviar-la pel servei contractat o per a la verificació del compliment de les condicions d'ús de les activitats.
  • Qualsevol entrada trencada, esmenada, amb indicis de falsificació o fora de data del servei, autoritzarà el personal del parc a privar al seu portador de l'ús o accés a les activitats.
  • Queda totalment prohibida l'entrada amb ampolles de vidre, armes i qualsevol altre tipus d'objectes tallants o punxants que puguin afectar la seguretat dels nostres visitants, així com sota els efectes de l’alcohol o substàncies tòxiques.
  • El client accepta que se li pugui fer un registre, segons la llei, a l'hora d'accedir al parc, amb l'única finalitat de verificar que es compleixen les condicions de seguretat exigides, per la qual cosa, en cas de negar-se el registre, l'entrada al centre podrà ser denegada.
  • El centre es reserva el dret a canviar o alterar el programa d'activitats, així com modificar l'hora d'obertura i tancament d'aquest. S'informarà l'usuari sobre qualsevol canvi sobre aquest tema en el moment de visitar les nostres instal·lacions. En cap cas de realitzarà devolució econòmica i sí una entrada per a un altre dia.
  • La possessió de l'entrada no dona dret, al seu posseïdor o a tercers, a utilitzar la mateixa o el seu contingut amb finalitats publicitàries, de màrqueting o de promoció (inclosos concursos, regals o sorteig) o qualsevol activitat que pugui lucrar a l'usuari dels serveis.
  • El Centre reserva el dret d'admissió en cas d'incompliment de les condicions aquí exposades.
  • GARANTIA METEO: Les activitats estan subjectes a condicions meteorològiques. En cas de no poder realitzar l'activitat per causes meteorològiques, el parc no realitzarà devolucions de l'import pagat, però sí que proporcionarà una entrada vàlida per a un altre dia, dins del període establert pel Centre amb la validesa d'un any, pels serveis NO gaudits. Per a fer ús de l'entrada amb la nova data, s'ha de contactar amb el departament de reserves en el correu electrònic en el qual gestionaran l'aplicació de la garantia; booking@naturland.ad

 

CONDICIONS DE CANCEL·LACIÓ DE RESERVA

  • La cancel·lació amb més de 72h d'antelació a la data del servei, dona dret a l'abonament íntegre de l'import pagat.
  • La cancel·lació de la reserva entre 72 i 48 hores abans de la data del servei, suposa un càrrec per despeses de gestió del 10% de l'import dels serveis contractats.
  • La cancel·lació de la reserva entre 48 i 24 hores abans de la data del servei, suposa un càrrec per despeses de gestió del 50% de l'import dels serveis contractats.
  • La cancel·lació amb 24 hores d'antelació o menys de la data del servei, no dona dret al reemborsament de l'import dels serveis contractats. Consultar Condicions de Canvis o Devolucions.

 

CONDICIONS DE CANVIS O DEVOLUCIONS:

  • Totes les activitats de Naturland estan subjectes a condicions meteorològiques.

 

COMPRA A TAQUILLES:

  • Les compres realitzades a taquilles estan subjectes a les Condicions de Compra Generals i a les Condicions de Cancel·lació.
  • Per causes meteorològiques no es realitzen devolucions de l'import de les entrades. No obstant això, el client pot sol·licitar un canvi de data per a realitzar les activitats dins del període establert pel Centre amb la validesa d'un any, i, amb aquest propòsit se li lliurarà una adreça de correu electrònic ( booking@naturland.ad ), on podrà fer efectiu el canvi de data del servei.
  • Contactar amb el Departament d'Atenció al Client de Naturland per a sol·licitar qualsevol informació o presentar qualsevol queixa o reclamació relacionada amb la seva compra. Pot contactar amb el Departament d'Atenció al client per correu electrònic Naturland Atenció Client <atclient@naturland.ad> , o per telèfon trucant al (+376 ) 741444 i amb adreça postal en Carretera de la Rabassa Km8, AD600 Sant Julià de Lòria – Principat d'Andorra

 

COMPRA A WEB:

  • Les compres realitzades en línia estan subjectes a les Condicions de Compra Generals i a les Condicions de Cancel·lació.
  • Per causes meteorològiques no es realitzen devolucions de l'import de les entrades. No obstant això, el client pot sol·licitar un canvi de data per a realitzar les activitats dins del període establert pel Centre amb la validesa d'un any, i, amb aquest propòsit se li lliurarà una adreça de correu electrònic ( booking@naturland.ad ), on podrà fer efectiu el canvi de data del servei.
  • Contactar amb el Departament d'Atenció al Client de Naturland per a sol·licitar qualsevol informació o presentar qualsevol queixa o reclamació relacionada amb la seva compra. Pot contactar amb el Departament d'Atenció al client per correu electrònic Naturland Atenció Client <atclient@naturland.ad> , o per telèfon trucant al (+376 ) 741444 i amb adreça postal en Carretera de la Rabassa Km8, AD600 Sant Julià de Lòria – *Principat d'Andorra.